In onderwijs en jeugd draait alles om mensen. Om hoe mensen zijn, hoe mensen zich optimaal ontwikkelen kunnen, van baby tot volwassene, en wat zij daarvoor nodig hebben aan misschien net wat extra begeleiding en ondersteuning. OOG beschikt over specialisten in iedere fase van dit proces. De mensen van OOG weten waar ze het over hebben en komen met adviezen, suggesties, oplossingen en strategieën die zich onderscheiden door de menselijke maat.
Mensen van OOG
Wij stellen onze mensen graag aan u voor:
“Jongens, zullen we het gewoon weer even over de inhoud hebben?“
Bas Warner (1987) werkt sinds 2010 bij OOG. Hij studeerde Sociologie en Onderwijskunde aan de Universiteit van Amsterdam.
“Bij OOG combineer ik mijn voorliefde voor pedagogische inhoud met mijn interesse in organisatorische puzzels. Ik ben gespecialiseerd in vraagstukken rondom signalering van ondersteuningsbehoeften, het inrichten van goede routes richting ondersteuning en het vormgeven van passend aanbod in het onderwijs- en jeugddomein.
Daarnaast ben ik goed thuis in kwaliteitszorg en het daarin optimaal gebruiken van ervaringen van direct betrokkenen uit de praktijk.
Ik adviseer en ondersteun scholen en besturen, samenwerkingsverbanden en lokale overheden bij het ontwikkelen en implementeren van nieuw beleid.
Ik ben goed in het onderscheiden van hoofd- en bijzaken, maar ook ‘geel’ in hart en nieren: nieuwsgierig, associatief, initiatiefrijk, een dossiervreter en altijd op zoek naar nieuwe mogelijkheden en verbindingen. Daarbij denk ik altijd vanuit de inhoud en de vraag wat goed is voor kinderen en jongeren.
In mijn vrije tijd sport ik veel, trek ik graag de bergen in en ben ik een enthousiaste amateurkok.”
“Zoek waar het kan de grenzen op van beleid, om passend onderwijs en ondersteuning mogelijk te maken voor zo veel mogelijk kinderen!“
Danielle (1994) werkt sinds 2019 bij OOG. Zij studeerde Psychologie aan de Universiteit van Utrecht en de Open Universiteit en Onderwijskunde aan de Universiteit van Amsterdam.
“Vóór OOG werkte ik onder meer als onderzoeker bij Oberon, als e-learningontwikkelaar, als leerlingbegeleider/financieel-administratief medewerker op verschillende basisscholen (tijdens mijn studie), en als stagiaire op de afdeling Kennis van de Inspectie van het Onderwijs. Tijdens mijn afstuderen werkte ik als orthopedagoog/psycholoog in het speciaal basis- en voortgezet onderwijs. Bij OOG hou ik me bezig met advies- en beleidsnotities over passend onderwijs en (de verbinding met) jeugdhulp, de ondersteuning/voorzitterschap van projectgroepen, subsidieaanvragen, en de opzet en uitvoering van monitoronderzoek.
Ik ben leergierig, gestructureerd, kritisch, onderzoekend en empathisch.
In mijn vrije tijd ben ik graag bezig met zingen, dansen, fotografie en reizen.”
“Wat mij drijft, is altijd: wat is goed voor kinderen, hun ouders en de professionals die met ze werken.“
Dick Rasenberg (1958) is een van de oprichters van OOG.
“Ik wil er alles aan doen om iets te betekenen voor kinderen die net wat meer ondersteuning en begeleiding nodig hebben, op een manier waar ze de rest van hun leven baat bij hebben. Misschien komt dat omdat ik zelf niet echt gemakkelijk was op school – ik zat niet vooraan, maar ónder het krijtbord. Het is een proces van lange adem, maar langzaam zie je dat we de goede kant op gaan. We hebben, vergeleken met landen om ons heen, een heel behoorlijk en efficiënt systeem voor het organiseren en geven van onderwijs, met eigenaarschap bij het maatschappelijk middenveld. Natuurlijk kunnen we nog veel leren van andere landen waar onderwijs en bijvoorbeeld jeugdhulp in één hand zijn. De kunst is nu om het goede te bewaren en onderwijs en jeugdhulp zo efficiënt mogelijk dicht bij elkaar ín en bij de school te organiseren. Zodat we het gehannes met budgetten – wie betaalt wat? – achter ons kunnen laten. Wanneer we blijven werken vanuit het kind, de ouders en wat zij en de professionals om hen heen nodig hebben, komt het zeker goed. We zijn er nog niet, ook niet na 25 jaar met hart en ziel ondernemen met OOG. Onze beweging is nog volop nodig, dat merken we iedere dag.”
“Met samenwerken kom je veel verder.“
Fraukje (1972) werkte bij OOG van 2002 tot 2008 en opnieuw vanaf 2015. Zij studeerde Beleid en Bestuur in Internationale Organisaties aan de Rijksuniversiteit Groningen.
“Bij OOG ben ik als projectleider en procesbegeleider betrokken bij verschillende (grote) projecten bij samenwerkingsverbanden. Voor schoolbesturen en samenwerkingsverbanden verzorg ik de werving en selectie. Daarnaast adviseer ik schoolbesturen en samenwerkingsverbanden bij organisatorische veranderingsprocessen. In mijn werkzame leven buiten OOG was ik werkzaam als beleidsmedewerker en onderwijsadviseur.
Ik ben vaardig met de pen; het schrijven van goed leesbare notities en (beleids)documenten gaat mij makkelijk af. Ik kan goed het overzicht bewaren en een proces zorgvuldig begeleiden. Hierbij maak ik makkelijk verbinding met mensen en weeg de verschillende belangen zorgvuldig af.
In mijn vrije tijd tennis ik, ga ik er graag met mijn kinderen op uit en kook ik geregeld voor vrienden en familie.”
“Persoonlijk meesterschap, ontwikkelen vanuit eigenaarschap, dat werkt.“
Irma (1969) werkt sinds 2016 bij OOG. Naast haar hoofdfunctie als directeur van een (Montessori)kindcentrum heeft zij leergangen gevolgd op het gebied van Leidinggeven aan bovenschoolse en complexe organisaties, Van schoolleider naar IKC-directeur en Persoonlijk meesterschap/anders verantwoorden.
“Vanuit OOG adviseer en ondersteun ik directeuren, kindcentra en besturen en help hen handen en voeten te geven aan dromen die zij hebben over goed onderwijs en goede opvang voor elk kind vanuit een duidelijke missie en visie. Ik ben gespecialiseerd in vraagstukken rondom een doorgaande leerlijn en visieontwikkeling binnen een (Montessori)kindcentrum, van opvang tot onderwijs, en kan deze ook vertalen naar nieuwbouwprojecten: wat heeft een gebouw nodig om die doorgaande lijn zo goed mogelijk te ondersteunen? De drie pijlers van Gert Biesta (subjectvorming, socialisatie en kwalificatie) zijn hierin voor mij een grote inspiratie.
Ik ben goed in het enthousiasmeren van teams en het zien van de verbindingen tussen organisaties en mensen, en de talenten waarover zij beschikken. Ik kan goed luisteren, doorvragen en helpen formuleren wat er al is. Ik ben enthousiast, altijd in ontwikkeling, energiek en werk met passie. Het is altijd mijn doel om samen met het team de tijd die een kind doorbrengt in de opvang of het onderwijs op een kindcentrum tot een onvergetelijke tijd te maken waarin kinderen zich optimaal ontwikkelen kunnen.
In mijn vrije tijd lees ik veel, kook ik graag voor vrienden, sport ik, maak ik graag reizen en geniet bovenal van mijn gezin.”
Projecten
“Blijf leren van ervaringen, blijf nieuwe plannen maken!“
Jaap Willem Kuit (1969) is vanaf het begin (1996) als een van de twee initiatiefnemers van OOG werkzaam bij OOG voor onderwijs en jeugd. Als bestuurskundige heeft hij in de periode tot vandaag in vele hoedanigheden geopereerd: van bestuurs- en managementadviseur, interim-bestuurder en financieel bestuursadviseur van samenwerkingsverbanden passend onderwijs.
“Onderwijs zit in mijn bloed. Over Onderwijs Gesproken werd er al vanaf het ogenblik dat ik ter wereld kwam in ons onderwijsgezin. En het gesprek over onderwijs voer ik nog steeds graag! Met een directeur over de schoolontwikkeling of een toekomstbestendige schoolorganisatie, met een bestuurder over de organisatie van het bestuursbureau of een directeuren-tweedaagse, of met een bestuurder van een samenwerkingsverband over ambities en het voorbereiden van een nieuwe begroting. Meestal vanuit een financiële of organisatie-adviserende invalshoek: op zoek naar de mogelijkheden om plannen te maken en te verwezenlijken. Met natuurlijk het doel voor ogen wat het oplevert voor de leerling, de leerkracht en de professionals die werken in en rond het onderwijs. Gespreksstof genoeg dus! En altijd met oog voor de verhouding tussen directeur, bestuurder en toezichthouder en de rol van de (gemeenschappelijke) medezeggenschapsraad/ de ondersteuningsplanraad.
Ook als onderwijsondernemer kijk ik door die bril: wat is er morgen nodig om bij te kunnen dragen aan de ambities in en rond het onderwijs en de rol van OOG voor onderwijs en jeugd.
En als er dan nog tijd over is trek ik er graag op uit, van berghut naar berghut in de Dolomieten, of ik ben te vinden op of rond de tennisbaan.
“Ik heb geleerd dat je alleen met elkaar verder kunt komen door vertrouwen, niet door conflict“
Jenny (1987) werkt sinds 2021 bij OOG. Zij studeerde Bestuurs- en organisatiewetenschap.
“Kinderen hebben geen invloed op binnen welk gezin zij geboren worden. Daarom geloof ik dat elk kind zo goed mogelijke kansen verdient op een plek waar je je kunt ontwikkelen, erbij hoort en jezelf kunt zijn. Mijn expertise ligt op het snijvlak van passend onderwijs en jeugdhulp en de samenwerking tussen onderwijs en gemeenten. Ik zorg dat de werelden van onderwijs en gemeente dichterbij elkaar komen en dat beide partijen begrip krijgen voor elkaars belang, taal en werkwijze, waardoor zij tot een gezamenlijke aanpak kunnen komen. Ik kan schakelen op alle niveaus, van uitvoering tot beleid en bestuur. Ook heb ik kennis van inkooptrajecten in de jeugdhulp. Voor ik bij OOG begon, heb ik jarenlang bij gemeenten gewerkt en van daar uit samengewerkt met onderwijs, onder andere als programmamanager passend onderwijs en als beleidsadviseur jeugdhulp.
Ik doe wat ik zeg en ik zeg wat ik doe. Ik zoek graag de verbinding en samenwerking. Ook heb ik een goed gevoel voor bestuurlijke verhoudingen en verschillende belangen die spelen.
In mijn vrije tijd maak ik graag muziek, onder meer door te zingen en te drummen. Ook zijn mijn man en ik gek op koken: we hebben een eigen receptensite waar we mooie foto’s van onze gerechten op zetten.”
“Diversiteit lijkt niet op iemand, het lijkt op iedereen.“
Jesse (1990) studeerde Klinische Ontwikkelingspsychologie en hield zich na zijn afstuderen met name bezig met het begeleiden van innovatie- en verandertrajecten in het (speciaal) Onderwijs, en met Internationale Schakel Klassen (ISK). Daarnaast stond hij ook zelf voor de klas. Sinds 2021 werkt hij voor OOG.
“Bij OOG adviseer ik scholen, besturen en samenwerkingsverbanden, op dit moment onder andere op thema’s rondom inclusief onderwijs en kansengelijkheid. Mijn expertise ligt vooral op het gebied van begeleiden van verandertrajecten in het onderwijs, met name op het gebied van speciaal onderwijs. Door mijn achtergrond als ontwikkelingspsycholoog ben ik ook in het speciaal onderwijs en jeugdzorg goed thuis. Ik heb ruime ervaring in procesbegeleiding van teams, en help ze bij het vinden van draagvlak, het inrichten van een goed projectplan of juist de vertaling van visie naar praktijk. Het liefst maak ik hierbij gebruik van creatieve werkvormen en/of eindproducten. Hiernaast zet ik mij ook in als gedragsdeskundige, bijvoorbeeld door onderzoek naar het dekkend netwerk van samenwerkingsverbanden.
Muziek is mijn grote passie, ik speel gitaar in een funkband waar ik elke week mee repeteer en af en toe mee optreed. Daarnaast weet ik (bijna) alles over de Indonesische keuken.”
“Door samen te werken bijdragen aan een kansrijke toekomst van ieder kind!“
Mandy (1998) is afgestudeerd als leerkracht, pedagoog en onderwijswetenschapper.
Sinds januari 2022 ben ik werkzaam bij OOG voor onderwijs en jeugd als adviseur. Twee jaar heb ik dit gecombineerd met een baan voor de klas. Als leerkracht van groep 6 heb ik ervaring in de praktijk opgedaan wat mijn werk als adviseur ten goede komt. Met deze ervaring ben ik in staat om de verbinding te leggen tussen de praktijk en ontwikkelingen in het onderwijs. Ik denk graag mee in kansen. Welke kansen zijn er om ontwikkelingen een plek te geven in het huidige systeem, met welke partners moet er intensief samengewerkt worden om dit te realiseren, wat is er nodig om het team hierin mee te krijgen? Dat zijn vragen waar ik graag in meedenk. Vanuit mijn enthousiasme, structuur en oog voor een ander ben ik een betrokken adviseur.
Projecten
“Als het kan, doe het dan!“
Mascha (1973) is werkzaam bij OOG sinds 2019. Zij studeerde af aan de PABO, behaalde haar diploma tot intern begeleider en school video interactiebegeleider en is gediplomeerd coach.
Ik ben vanuit een oplossingsgerichte houding vooral bezig met wat een kind, ouder of professional nodig heeft om een passende manier van onderwijs en/of ondersteuning te kunnen bieden. Samenwerking is hierin van groot belang. Vanuit OOG breng ik als adviseur, trainer en coach graag samen met de opdrachtgever de sterke punten in beeld om vanuit daar verder te bouwen. Verbinding, creativiteit, humor en werken vanuit een systemisch bewustzijn kenmerken mijn werkwijze. Dit kan zijn in training, (proces)begeleiding en (beeld)coaching.
Een kleine greep uit mijn expertise en ervaring:
- Integraal arrangeren (samenwerking onderwijs en jeugdhulp) goed neerzetten door voorlichting en het versterken van ondersteuningsteams
- Handelingsgericht werken
- IKC vorming en familieschool
- Begeleiding starters/zij-instromers
- Individuele coaching (on the job)
- Nascholing rondom feedback, effectieve gespreksvoering, gedrag, etc
In mijn vrije tijd lees ik graag vakliteratuur waar echt vanuit oog voor kinderen wordt geschreven, afgewisseld met een goede thriller of detective. Daarnaast hou ik van lekker veel sporten en wandelen met op zijn tijd een bezoekje aan het theater of een poppodium om te genieten van cabaret, muziek of een goed toneelstuk.”
“Mensen maken het verschil!“
Peter Lambregts (1959) werkt sinds 2000 bij OOG. Hij volgde o.a. de HBO-opleiding Arbeidsmarktpolitiek en Personeelsbeleid aan de SOSA Amsterdam.
“Bij OOG houd ik mij bezig met allerhande personele vraagstukken. Ik beweeg daarbij langs de hele verticale lijn: van bestuurders op bestuurskantoren tot aan de werkvloer bij de leraar in de klas. Op deze wijze kan ik letterlijk zien wat beleid dat ‘boven in de lijn’ wordt uitgedacht, uitricht op de werkvloer. Dit, en de mogelijkheid om in veel bestuurlijke ‘keukens’ te kijken, zorgt ervoor dat ik heel goed theorie en praktijk kan mengen tot personeelsbeleid ‘dat echt werkt’.
Daarnaast houd ik mij bezig met organisatievraagstukken en functieomschrijvingen. Samen met collega Teddy Beijersbergen ben ik gecertificeerd voor het opstellen en waarderen van onderwijsfuncties.
In dit prachtige vak ben je nooit uitgeleerd en zijn alle vraagstukken uniek. Van nature ben ik nieuwsgierig en ‘prettig’ eigenwijs. Al deze elementen zorgen ervoor dat ik iedere klant, telkens weer, met een open blik tegemoet treedt en op maat kan en zal adviseren.
Mijn hobby’s zijn lezen, wandelen, tennissen, skiën en tuinieren. Daarnaast kook ik graag en houd ik van het Bourgondische leven.”
“Om het systeem echt beter te maken heb je mensen nodig die het systeem wel snappen maar er niet in geloven.“
Tijl Koenderink (1981) is sinds 2019 werkzaam bij OOG.
“Ik heb veel ervaring met opleidingen rondom talentontwikkeling, onderwijsinnovatie, innovatie in het dekkend netwerk en heb meegewerkt aan de Handreiking Samen naar School en Vertellis?!.
Met veel passie hoop ik mensen te inspireren, ga ik graag analytisch te werk en hoop ik iedere dag nieuwe dingen te leren.
In mijn vrije tijd ben ik graag met mijn gezin en ben sportief bezig (crossfit, mountainbiken en kitesurfen).”
“Waarom binnen de gebaande paden blijven, als daarbuiten veel meer te bereiken valt“
Renee van der Sijde (1984) werkt sinds augustus 2023 bij OOG. Zij heeft Maatschappelijk werk en dienstverlening gestudeerd.
Voor mijn werk bij OOG heb ik ervaring opgedaan als sociotherapeut in de kinder- en jeugdpsychiatrie en als zorgcoördinator bij het vavo. Ik ben een voorstander van integraal werken, waarbij ik oog heb voor de verschillende belangen die daarmee gemoeid zijn.
Bij OOG ben ik betrokken bij diverse projecten, waaronder bij de ontwikkeling van inclusiever onderwijs in de regio Midden-Holland. Daarnaast werk ik als projectleider bij verschillende scholen in Den Haag en Zwijndrecht aan de implementatie van de rijke schooldag. Hierbij dragen wij als OOG bij aan de ontwikkeling en uitvoering van onder andere ‘Rijke schooldag’, ‘kansengelijkheid’ en ‘bestaanszekerheid’. Tot slot ben ik tweede deskundige bij TLV-aanvragen, waar ik een objectieve adviezen geef voor toelaatbaarheidsverklaringen binnen het speciaal onderwijs.
Ik zie mezelf als een bruggenbouwer en een verbinder, met een sterke voorkeur voor integraal werken. Ik werk gestructureerd, ben nieuwsgierig en houd van een aanpak waarbij iedereen betrokken wordt.
In mijn vrije tijd ben ik fotograaf en werk ik aan een langlopend project waarin ik een puberjongen over meerdere jaren volg. Daarnaast sport ik graag om actief en in balans te blijven.
“Trust the process - Zacht op de mens, hart/hard op de inhoud“
Marleen (1977) werkt sinds 2023 bij OOG. Zij studeerde af aan Schoolleidersopleiding Octaaf.
Vóór OOG werkte ik als directeur van een kindcentrum. Hier was ik verantwoordelijk voor het onderwijs en de opvang.
Bij OOG houd ik me bezig met kindcentrum ontwikkelingen, subsidies, kwaliteitsverbetering en managementvraagstukken. Op deze terreinen kan ik adviseren op inhoud en op proces. Ik ga graag op zoek naar de vraag achter de vraag. Ook organisatorische puzzelstukken vind ik interessant. Een combinatie van visie, beleid en praktische oplossingen is mijn werkwijze.
Ik heb een mensgerichte aanpak en ben tegelijkertijd sterk gericht op de inhoud. Ik ben je critical friend tijdens het proces. Zowel voor vraagstukken van een korte als van een lange termijn ben je mij aan het goede adres. Mijn werkterreinen zijn voornamelijk onderwijs en opvang.
In mijn vrije tijd ben ik te vinden in mijn tuin. Mijn vingers worden steeds groener. Ook wandel ik graag en besteed mijn tijd graag met anderen.
“Of we vinden een weg, of we maken er één.“
Rosanna (1990) werkt sinds november 2023 bij OOG. Zij studeerde Algemene sociale wetenschappen en Forensische Orthopedagogiek aan de Universiteit van Amsterdam.
Voordat ik bij OOG aan de slag ging was ik werkzaam als programmamanager passend onderwijs voor de zes gemeenten in de regio Alkmaar. Daarvoor heb ik gewerkt bij lokale gemeenten, Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd en binnen het gespecialiseerd (voortgezet) onderwijs.
Bij OOG adviseer en ondersteun ik samenwerkingsverbanden, schoolbesturen, scholen of gemeenten op verschillende thema’s.
Ik ben breed inzetbaar, maar door mijn ervaring richt ik mij met name daar waar onderwijs (incl. kinderopvang) en jeugdhulp elkaar raken en moeten samenwerken.
Mijn kwaliteiten en vaardigheden liggen in het verbinden van partijen (en belangen), strategisch adviseren en doorvertalen van ambities naar samenwerking, proces en inhoud. Ik kan maatschappelijke vraagstukken van meerdere perspectieven belichten en begeleiden, met name vraagstukken rondom jeugdigen.
In mijn vrije tijd vind ik het leuk om een terrasje te pakken met vrienden en naar de bioscoop te gaan. Ik ben een familiemens en ga dan ook graag erop uit met mijn neefjes en nichtjes. Om mijn hoofd leeg te maken vind ik het fijn om te wandelen.
“Niet iedereen is gelijk, maar wel gelijkwaardig“
Lea Abram (1991) werkt sinds januari 2024 bij OOG. Zij studeerde af aan de academische lerarenopleiding primair onderwijs (ALPO).
Voordat ik bij OOG aan slag ging stond ik voor de klas. Ook heb ik voor een korte periode bij een educatieve uitgeverij gewerkt. De afgelopen jaren ondersteunde ik door middel van advies en trainingen basisscholen en besturen in het analyseren van schoolopbrengsten en de kwaliteitszorg.
Bij OOG houd ik mij bezighouden met een diversiteit aan thema’s die allemaal een link hebben met het onderwijs.
Ik haal er plezier uit om (met een kritische houding) mij te verdiepen in voor mij nieuwe onderwijsonderwerpen en dit in passende en begrijpende taal uit te leggen.
Als ik niet werk vind ik het heel leuk om lekker te koken en te quizzen. Verder ben ik (ook in mindere tijden) een echte Ajax-fan. Daarnaast ben ik een politieke nerd en volg ik alle Haagsche perikelen op de voet!
“Knelpunten zijn oplosbaar, er is altijd een plan B“
Aart Jan (1964) werkt sinds 1997 bij OOG als Office Manager, directiesecretaris en teamleider Office Management & Projectondersteuning. Hij studeerde aan de Pedagogische Academie.
“Sinds ik bij OOG ben komen werken, heb ik een breed scala aan werkzaamheden verricht. In het begin was dat bij een startend bedrijf, wat OOG toen was, van office manager, ICT’er, tot financieel. De jaren daaropvolgend is dat verschoven naar office manager en teamleider.
Voor een deel bestaat mijn werk uit projecten bijvoorbeeld ambtelijk secretariaat van de GMR van AMOS, administratief medewerker voor SPO West Amsterdam. Voorbeelden van afgeronde projecten zijn secretariaat voor het Breed Bestuurlijk Overleg Amsterdam (koepel besturen primair onderwijs), coördinator van verhuizing intern (Jozefschool Vinkeveen) en extern (Cornelis Vrijschool en de A.M.G. Schmidtschool Amsterdam), invaller management assistent van Stg. Westelijke Tuinsteden Amsterdam, ondersteuner Bezwaar Advies Commissie van de drie samenwerkingsverbanden in de regio Holland-Rijnland.
In de jaren voor OOG ben ik 7 jaar leraar basisonderwijs geweest in Delft en Rotterdam-Zuid. Vervolgens heb ik 4 jaar gewerkt bij Psychiatrisch Centrum Vogelenzang (wat nu De Geestgronden heet) als docent algemeen vormend onderwijs en ICT-onderwijs.
Ik ben een beetje het gezicht van OOG managementsupport: ‘Als tot 10 tellen even niet lukt, tel ik met u mee.’ Ik ben inzetbaar voor onvoorziene werkzaamheden, crisissituaties of bijzondere activiteiten. Wil je wat geregeld hebben? Bel dan mij. Ik ben sterk in plannen en regelen, denk mee en ben proactief.
In mijn vrije tijd houd ik mij bezig met zingen in een klein kamerkamerkoor van 16 mensen (klassiek), orgel en piano spelen, lezen, reizen en wandelen.”
“Maak van elke dag een feestje!“
Yvette (1964) werkt sinds 2008 als projectondersteuner bij OOG.
Voordat ik bij OOG kwam werken, heb ik gewerkt bij het Bedrijfspensioenfonds Bouwnijverheid. Mijn volgende baan was bij Thea Willemsen Secretariaatsbureau. Via het secretariaatsbureau werd ik na een paar jaar gedetacheerd als officemanager bij het Projectenbureau Primair Onderwijs Zuidoost. Per 1 januari 2008 ben ik werkzaam bij OOG voor onderwijs en jeugd.
Mijn werkzaamheden bij OOG bevatten, als officemanager, de (project)ondersteuning voor adviseurs met betrekking tot passend onderwijs. Ik ben voornamelijk werkzaam als ondersteuner voor diverse opdrachtgevers, waaronder Overkoepelend Netwerk Samenwerkingsverbanden (ONSw v), Geen kind de buurt uit in Amsterdam, Samenwerkingsverband PO Holland Rijnland en vervang ik tijdelijk de directiesecretaresse van een samenwerkingsverband in ’s-Hertogenbosch. Daarnaast zijn ook er diverse kleinere en adhoc projecten.
Ik ben inzetbaar voor alle secretariële ondersteuning die er maar te bedenken valt, van het schrijven van een brief, het organiseren van grote bijeenkomsten en het vervangen van secretaresses bij tijdelijke uitval.
Ik ben pro-actief, accuraat, snel, vriendelijk en altijd behulpzaam, heb ruime ervaring met verschillende Office-programma’s en voel me nooit te oud om te leren.
“Leef, leer, lach en heb lief.“
Annemarie Stavast (1977) werkt sinds 2022 bij OOG en heeft de opleiding Commerciële Economie afgerond.
“Voordat ik ben gestart bij OOG heb ik 6 jaar gewerkt bij een IT organisatie als medewerker Delivery Support. In deze functie ondersteunde ik de Client Managers in het voorbereidende werk voor potentiële opdrachten en verzorgde ik de projectadministratie. In de jaren daarvoor maakte ik onderdeel uit van het marketingteam binnen V&D waar ik verantwoordelijk was voor het opstellen van de folderplanning, het bewaken van het marketingbudget en het begeleiden van folderproducties.
Ik ben integer, betrokken, stressbestendig, heb een helikopterview en weet altijd door te zetten.
Naast mijn werk ben ik graag bezig met tuinieren, varen, koken of uitjes met mijn gezin.”
““
Robert den Hartog (1969) is sinds 2019 werkzaam bij OOG. Hij heeft de HEAO – BE aan de Hogeschool Inholland afgerond.
“Voor ik bij OOG aan de slag ging heb ik kortstondig op een accountants- en administratiekantoor gewerkt. Daarna was ik 25 jaar werkzaam in allerlei financiële functies binnen jeugdzorg en speciaal onderwijs.
Op dit moment houd ik mij bezig met de interne administratie, inclusief rapportages en verantwoording van OOG B.V. en samenwerkingspartner Levanimo Onderwijsadvies B.V.”